Background

Často kladené otázky

Jaké přijímáte v supermarketech Trefa platební karty?

 V supermarketech Trefa přijímáme všechny platební karty, které jsou platné v České republice.

Mohu platit v supermarketech Trefa stravenkami? Pokud ano, v jakém počtu?

Ano, přijímáme tyto druhy stravenek: Sodexho Pass, Chéque Déjeuner a Edenred. Na jeden nákup může zákazník využít až 5 ks stravenek. Stravenky lze využít pouze k platbě potravinářského zboží (vyloučeny jsou tabákové výrobky a alkohol). Při použití zákaznické karty se platba stravenkami nepřipočítává na bodové konto.

Jak často vychází leták Trefa?

Akční leták Trefa vychází každý týden ve středu s platností po dobu jednoho týdne a představuje 8 celobarevných stran formátu A4, kde naleznete aktuální cenovou nabídku zboží.

Jaké jsou podmínky členství v zákaznickém klubu Trefa?

Členem klubu se může stát každá fyzická osoba starší 18 let, která vyplní povinné údaje na přihlašovacím formuláři a tento podepsaný formulář předá kompetentní osobě v kterémkoliv supermarketu Trefa. Každý člen klubu se zavazuje uskutečnit s užitím zákaznické karty Trefa alespoň 1 nákup v 1 kalendářním roce. Pokud tak neučiní, bude jeho bodové konto vynulováno. Tímto krokem však nezaniká členství v klubu. Totéž platí o všech rodinných kartách člena klubu – nedojde-li v uvedené době k jednomu nákupu ani na jednu rodinnou zákaznickou kartu. Úplné znění podmínek naleznete ZDE.

Jaké výhody mám, když jsem členem zákaznického klubu?

Za každý nákup uskutečněný v supermarketu Trefa, před jehož placením předložíte na pokladně zákaznickou kartu, budou na tuto kartu připsány body v hodnotě nákupu, tzn. 1 Kč = 1 bod (nevztahuje se na vratné obaly). Po dosažení potřebné bodové hladiny na zákaznickém kontě si máte možnost vybrat dárek z nabídky platné pro dané období. Aktuální nabídku dárků naleznete ZDE.

Jak získám zákaznickou kartu?

Po vyplnění přihlašovacího formuláře Vám bude vydána zákaznická karta. Vystavení i vedení karty je zdarma. Karta je ihned připravena k použití a její platnost je časově neomezena.

Kde se mohu informovat na stav svého bodového konta?

Pokud je Vaše karta správně zaregistrována, Váš bodový stav se zobrazuje ve spodní části každé účtenky, pokud jste při nákupu použili zákaznickou kartu. Stav Vašeho konta Vám také sdělí v supermarketu Trefa nebo na zelené lince JEDNOTA, spotřební družstvo České Budějovice – 800 123 888.

Co mám dělat při ztrátě své zákaznické karty? Přijdu o naspořené body?

Ztrátu nebo znehodnocení karty nahlašte co nejdříve kompetentní osobě v supermarketu Trefa nebo na zelené lince 800 123 888. V těchto případech bude karta zablokována. Pokud zažádáte o novou kartu a prokážete se svými osobními údaji, bude Vám vydána karta nová a nevyčerpané body z původní karty budou na tuto kartu převedeny. Výměna karet je zdarma.

Mají naspořené body omezenou platnost nebo můžu své body využít i v následujícím období nabídky dárků?

Body naspořené v jednom období můžete využít i v období následujícím, to znamená, že změna nabídky dárků nemá na uplatnění bodů žádný vliv.

Lze v prodejnách Trefa platit také zahraniční měnou, např. Euro?

Nelze, hotovostně lze platit pouze v Kč.

Copyright © 2010/2012 All rights reserved. www.trefasupermarket.cz